مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:502020-11-24سياسي

تربیت جنسی صحیح را جدی بگیریم/ بررسی عوامل آسیب زا


کارشناس مباحث تربیتی در حوزه کودک و نوجوان گفت: والدین و مربیان باید در زمینه تربیت جنسی صحیح سطح آگاهی شان را بالا ببرند و با شناخت عوامل آسیب زا در این راستا گام بردارند.

- حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تراشیون استاد حوزه علمیه و کارشناس مباحث تربیتی در حوزه کودک و نوجوان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از قم با اشاره به اینکه این بحث مورد نیاز والدینی است که فرزندان 10 تا 12 سال دارند، اظهار کرد: تمایلاتی که ممکن است قبل از این نبوده، از این سن به بعد شروع به ایجاد در فرزندان بشود؛ کارشناسان بر این باورند که پسرها از 9 سالگی که عبور می کنند این میل در آن ها شکل می گیرد و تدریجی تقویت می شود که به آن میل کامل جنسی در این دوره ختم می شود.

وی ادامه داد: متأسفانه امروزه شاهد هستیم که با نگاه غربی به این مسئله نگاه می گردد و این مباحث را در سن مناسب خود مطرح نمی کنند یا به غلط مشاوره و راهنمایی ها داده می شود، مثلاً مشاوره می دهند که به بچه های پیش دبستانی اسم عضو خاص خود را یاد دهند و یا کارکردش را بگویند.

کارشناس مباحث تربیتی در حوزه کودک و نوجوان افزود: بعضاً مبانی آن ها دینی و اسلامی نیست و قطعاً به فرزندان ما و تربیت آن ها آسیب می رساند چراکه گاهی سطح اطلاعات همه خانواده ها دقیق نیست و همین ها را به فرزندانشان انتقال می دهند و وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت جنسی صحیح را جدی بگیریم/ بررسی عوامل آسیب زا

تربیت جنسی صحیح را جدی بگیریم/ بررسی عوامل آسیب زا