مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-24سياسي

افتتاح کانال بسیج دانش آموزی در شبکه شاد مازندران/ برگزاری تریبون آزاد مجازی


عضو مجمع همفکری بسیج دانش آموزی مازندران گفت: کانال بسیج دانش آموزی در شبکه شاد امروز به صورت زنده در این شبکه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و فرمانده سپاه کربلا افتتاح می شود.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها ؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیجمحمد محمدی عضو مجمع همفکری بسیج دانش آموزی استان مازندران  در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه سازمان بسیج دانش آموزی از سال 63 در کشور شروع به کار کرد، افزود: مجمع همفکری بسیج دانش آموزی  در کمک به پیگیری مطالبات دانش آموزان و همچنین در تحقق تحول سند بنیادین به نام فعالیت های سیاسی، اجتماعی دانش آموزان بسیار موثر است.

وی با اشاره به دانش آموزان تراز انقلاب و تمدن ساز خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی بستر تمدن سازی را مهیا می کند و نیاز است که در گام دوم انقلاب با توجه به بیانیه مقام معظم رهبری ، تمدن سازی برای ظهور حضرت قائم (عج) و ایجاد این گفتمان در مدارس افزایش یابد.

عضو مجمع همفکری بسیج دانش آموزی مازندران افزود: بسیج دانش آموزی استان با تشکیل مدارس تربیتی و فرهنگی و کانون های فرهنگی، تبلیغی آماده برگزاری چالش ها و برنامه ها برای تربیت دانش آموزان تشکیلاتی است، یکی از این فعالیت ها برگزاری دوره های تشکیلاتی در سطح مدارس استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کانال بسیج دانش آموزی در شبکه شاد مازندران/ برگزاری تریبون آزاد مجازی

افتتاح کانال بسیج دانش آموزی در شبکه شاد مازندران/ برگزاری تریبون آزاد مجازی