مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:202020-11-24دانش

2 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قائم شهر در جمع دانشمندان برتر جهان


2 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر در زمره 2درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد قائمشهر، علی شکوهی راد عضو هیئت علمی گروه مهندسی شیمی و علی ابراهیم نژاد عضو هیئت علمی گروه ریاضیات و آمار دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر بر اساس گزارشی که توسط متخصصان دانشگاه استنفورد آمریکا در شانزدهم اکتبر 2020 در مجله PLOS منتشر شده در لیست دو درصد دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند.

لیست اعلام شده از سوی دانشگاه استنفورد بر اساس بررسی سوابق تحقیقاتی و بر پایه ارزیابی 6 فاکتور بوده که یکی از آنان، استنادات بالای مقالات تحقیقی و سهم تأثیرگذاری آنها در پیشرفت حوزه های تخصصی جهان است.

علی شکوهی راد دانشیار گروه مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر دارای 188 مقاله بین المللی بوده که 170 مقاله آن ISI و در انتشارات معتبر بین المللی به چاپ رسانده و بیشتر آنها توسط ناشر Elsevier و در پایگاه Science Direct نمایه شده است.

وی در کارنامه علمی خود به عنوان نویسنده پر استناد چهار مجله از مجموعه مجلات انتشارات Elsevier با نام های Surface Science و Current Applied Physics و Synthetic Metals و Vacuum شناخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قائم شهر در جمع دانشمندان برتر جهان

2 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قائم شهر در جمع دانشمندان برتر جهان