مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-24بين الملل

اکثر رای دهندگان جمهوری خواه می خواهند ترامپ در انتخابات 2024 نامزد شود


در بحبوحه جنجال های کنونی بر سر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 که به گفته بسیاری از رسانه های مطرح این کشور جو بایدن، نامزد دموکرات ها در آن پیروز شده، - در بحبوحه جنجال های کنونی بر سر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 که به گفته بسیاری از رسانه های مطرح این کشور جو بایدن، نامزد دموکرات ها در آن پیروز شده، شایعات و درخواست ها از دونالد ترامپ برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شدت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نظرسنجی جدید پایگاه Seven Letter Insight نشان داد، 60 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه که در این نظرسنجی شرکت کردند می خواهند ترامپ بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شود، در حالی که 38 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه می خواهند ترامپ از تسلیم قدرت امتناع کند و در کاخ سفید بماند.

در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ باید نتیجه انتخابات 2020 را در دادگاه عالی آمریکا به چالش بکشد یا خیر، 63 درصد از رای دهندگان جمهوری خواه، 40 درصد از افراد مستقل و 28 درصد از دموکرات ها گفتند بله.

از هفت نوامبر که اکثر رسانه های آمریکا به صورت یک صدا جو بایدن را پیروز انتخابات 2020 معرفی کردند، ترامپ بارها ادعاهای تقلب در انتخابات را مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر رای دهندگان جمهوری خواه می خواهند ترامپ در انتخابات 2024 نامزد شود

اکثر رای دهندگان جمهوری خواه می خواهند ترامپ در انتخابات 2024 نامزد شود