مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-24اقتصادي

مردم از مراجعه به ادارات برای انجام کارهای غیرضروری خودداری کنند


فرماندار شهرستان همدان از مردم خواست مراجعه به ادارات برای انجام کارهای غیرضروری را به حداقل ممکن برسانند.

- حسین افشاری در گفتگو با در شرایط فعلی حداکثر می توانند از یک سوم کارکنان در محل کار استفاده کنند، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید تا حد امکان نسبت به دورکاری و ارائه خدمات غیر حضوری و کاهش کارکنان خود در محل کار اقدام کنند.

فرماندار شهرستان همدان از مردم خواست مراجعه به ادارات برای انجام کارهای غیرضروری را به حداقل ممکن برسانند و اظهار کرد: تاکسی های اینترنتی شامل اعمال محدودیت های تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد نمی شوند و در کنار سایر خودروهای عمومی می توانند فعالیت داشته باشند.

افشاری با اشاره به فعال بودن عرضه کنندگان مواد غذایی در محله ها عنوان کرد: مردم حتی المقدور به مراکز پرتردد مانند بازار میوه سر گذر کمتر مراجعه کنند ضمن اینکه حدود 90 درصد مردم و اصناف محدودیت های اعلام شده را رعایت کرده اند.

وی از جمله نقاط قوت طرح جدید محدودیت ها را آسیب شناسی و اصلاح طرح های قبلی برشمرد و با بیان اینکه طرح جدید محدودیت ها سه محور اصلی دارد، افزود: کاهش ترددها با هدف جلوگیری از انتقال و جابجایی جمعیت به نقاط مختلف؛ جلوگیری از تردد شبانه با هدف کاهش میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی به عنوان مهمترین عامل ابتلاء در شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از مراجعه به ادارات برای انجام کارهای غیرضروری خودداری کنند

مردم از مراجعه به ادارات برای انجام کارهای غیرضروری خودداری کنند