مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-24سياسي

ارتقاء امنیت ذهنی بسیار مهم تر از امنیت عینی است


معتقدم که در مأموریت های اجتماعی، ارتقا امنیت ذهنی بسیار مهم تر از امنیت عینی است و افزایش احساس امنیت در جامعه می تواند موجبات آسایش بیشتر مردم را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان در آیین تکریم و معارفه معاون اجتماعی ناجا اظهار کرد: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی افزود در آستانه پذیرش مسئولیت جدید به عنوان خدمتگزار مردم، خداوند تبارک را به دلیل فراهم شدن فرصتی جدید برای خدمت سپاسگزارم و از حسن اعتماد فرمانده نیروی انتظامی کمال قدردانی و تشکر را دارم.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: امیدوارم در پاسداشت خون شهدا، بتوانم برنامه های خود را برابر اصول و مبانی اسلام و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی، فرامین و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی و تدابیر خردمندانه فرمانده و هیئت رییسه ناجا اجرایی کنم.

سردار حاجیان ادامه داد: تأمین نظم و امنیت، اجرای قانون و توسعه عدالت اجتماعی از مهم ترین ارکان ثبات سیاسی و نظام اجتماعی است که مسئولیت خطیر و مهم تأمین نظم و امنیت بر عهده نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء امنیت ذهنی بسیار مهم تر از امنیت عینی است

ارتقاء امنیت ذهنی بسیار مهم تر از امنیت عینی است