مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:452020-11-24حوادث

استفاده درست از پکیج های دیواری را جدی بگیرید


مسئول آتش نشانی شهرداری خرم دره گفت: استفاده از پکیج های دیواری در کشور رو به افزایش است که متعاقب آن باید نکات ایمنی برای بهره برداری ایمن از آن ها نیز مد نظر مردم باشد.

- ایسنا/زنجان مسئول آتش نشانی شهرداری خرم دره گفت: استفاده از پکیج های دیواری در کشور رو به افزایش است که متعاقب آن باید نکات ایمنی برای بهره برداری ایمن از آن ها نیز مد نظر مردم باشد.

کیانوش نظری در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: افزایش استفاده مردم از پکیج های دیواری و توجه نکردن به رعایت نکات ایمنی در استفاده از این وسایل ممکن است خطراتی را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسئله نشت گاز از مسائل مهمی است که باید در خصوص هر وسیله گازسوزی با جدیت مورد بررسی قرار گیرد، افزود: در همه وسایل احتراقی گازسوز از جمله پکیج دیواری آب گرم، به علت وجود اتصالات در مسیر عبور گاز، این احتمال وجود دارد که نشت گاز به وجود آید.

همچنین در صورت انجام نشدن فرآیند احتراق، گاز به صورت عمده وارد محیط اطراف شده و خطر آتش سوزی و انفجار را برای مصرف کنندگان به وجود می آورد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در پکیج ها با توجه به اینکه پکیج در همه طول سال کاربرد دارد و استفاده از آن منحصر به فصل خاصی نیست و مکان ثابتی برای نصب آن در نظر گرفته می شود، گفت: از مزایای این کار می توان به حذف ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده درست از پکیج های دیواری را جدی بگیرید

استفاده درست از پکیج های دیواری را جدی بگیرید