مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-24سياسي

تصویب نحوه جایابی نمایندگان دور دوم مجلس در کمیسیون های تخصصی


سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس از مصوبه این کمیسیون برای نمایندگان دور دوم خبر داد و گفت: طبق این مصوبه چنانچه نمایندگان دور دوم امتیاز لازم برای عضویت در کمیسیون را داشته باشند و سقف آن کمیسیون پر شده باشد، - سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح دو فوریتی جایابی و عضویت نمایندگان دور دوم انتخابات مجلس در کمیسیون های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون چنانچه نمایندگان دور دوم و نیز میان دوره ای امتیاز لازم را برای عضویت در یک کمیسیون داشته باشند و سقف عضویت در آن کمیسیون پر شده باشد، با تصویب هیأت مشترک هیأت رییسه و رؤسای شعب تعداد اعضای آن کمیسیون تا 2 نفر افزایش می یابد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه مجلس اظهار داشت: این مصوبه علاوه بر نمایندگان دور دوم شامل نمایندگان میان دوره ای نیز می شود و در مورد آنها نیز صدق می کند.

محمودی خاطرنشان کرد: البته ما 7 کمیسیون داریم که تعداد آنها حتی به حدنصاب 23 نفر هم نرسیده که از جمله آن می توان به کمیسیون قضایی و فرهنگی اشاره کرد، اما کمیسیون هایی مثل بودجه و امنیت ملی، حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب نحوه جایابی نمایندگان دور دوم مجلس در کمیسیون های تخصصی

تصویب نحوه جایابی نمایندگان دور دوم مجلس در کمیسیون های تخصصی