مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 19:052020-11-23اقتصادي

ضرورت تشدید نظارت بر بازارمرغ آذربایجان غربی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای مهرماه امسال در مرغداری های استان نزدیک به 3 میلیون قطعه جوجه ریزی شده است که از هفته جاری بتدریج مرغ گرم وارد بازار مصرف می شود که ضرورت دارد بیش از این بر بازار توزیع و فروش مرغ نظارت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رسول جلیلی در جریان بازدید از مرغداری گوشتی 240هزار قطعه ای ارومیه اظهار داشت: از ابتدای مهرماه امسال در مرغداری های استان نزدیک به 3 میلیون قطعه جوجه ریزی شده است که از هفته جاری بتدریج مرغ گرم وارد بازار مصرف می شود.

وی با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در تولید گوشت مرغ استان وجود ندارد و تداوم تولید در واحدهای مرغداری ادامه دارد تصریح کرد: بایستی نظارت دقیق بر نحوه توزیع و عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار بخصوص توزیع گوشت مرغ گرم ، توسط دستگاه های ذی ربط در استان بیش از پیش تشدید شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی یادآور شد: بیش از 4 میلیون قطعه در آبان ماه امسال در مرغداری های استان جوجه ریزی شده است که طی ماه های پایانی سال وارد بازار می شود.

جلیلی اضافه کرد: به منظور تعدیل قیمت ها در سطح بازار و فروشگاه های زنجیره ای و افزایش قیمت مرغ گرم طی روزهای گذشته، تاکنون 450 تن مرغ منجمد آماده طبخ در سطح استان در آبان ماه توزیع شده است و این روند همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشدید نظارت بر بازارمرغ آذربایجان غربی

ضرورت تشدید نظارت بر بازارمرغ آذربایجان غربی