مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 18:252020-11-23بين الملل

انجمن علمای یمن: ملت های اسلامی علیه محور سعودی-صهیونیستی اعلام جهاد کنند


انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای بر لزوم وحدت امت عربی و اسلامی در برابر نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و همکاری برای آزادسازی مقدسات اسلامی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انجمن علمای یمن، نشست مشترک عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و آمریکا را حلقه ای از زنجیره خیانت آل سعود به آرمان فلسطین توصیف کرد.

 رسانه های صهیونیستی روز یکشنبه خبر دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سفر به عربستان سعودی، با محمد بن سلمان ولی عهد این کشور در حضور مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا دیدار کرده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری المسیره، انجن علمای یمن با صدور بیانیه ای بر لزوم وحدت امت عربی و اسلامی در برابر نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و همکاری برای آزادسازی مقدسات اسلامی تاکید کرد.

این انجمن ضمن درخواست از تشکیلات خودگردان فلسطین برای توقف هماهنگی امنیتی با  دشمن صهیونیستی، گفت: هماهنگی با اشغالگران، آنها و همچنین آمریکایی ها را برای توطئه های بیش تر علیه فلسطینی ها تشویق می کند.

انجمن علمای یمن افزود: ما از همه طیف های ملت فلسطین و جنبش های مقاومت فلسطین نیز می خواهیم با یکدیگر متحد شده و به گزینه مقاومت مسلحانه متوسل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن علمای یمن: ملت های اسلامی علیه محور سعودی-صهیونیستی اعلام جهاد کنند

انجمن علمای یمن: ملت های اسلامی علیه محور سعودی-صهیونیستی اعلام جهاد کنند