مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 17:302020-11-23بين الملل

احیای برجام از آنچه که به نظر می رسد سخت تر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، روزنامه واشنگتن پست در یادداشتی به قلم هنری روم احیای توافق هسته ای برجام بعد از پایان دولت دونالد ترامپ، - روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در یادداشتی، احیای توافق هسته ای برجام بعد از پایان دولت دونالد ترامپ را سخت توصیف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، روزنامه واشنگتن پست در یادداشتی به قلم هنری روم احیای توافق هسته ای برجام بعد از پایان دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور کنونی آمریکا را سخت توصیف کرده است.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، از لحاظ تئوری، بازگشت آمریکا به توافق هسته ای برجام که به امضای چین، فرانسه، آلمان، ایران، انگلیس، آمریکا و روسیه رسیده است باید ساده باشد و بایدن می تواند در اولین روز حضور خود در کاخ سفید در این مورد تصمیم بگیرد، اما سیاست های داخلی در ایران و آمریکا و همچنین ملاحظات منطقه ای، باز گشت فوری به این توافق را از آنچه که به نظر می رسد سخت تر می کند.

واشنگتن پست نوشته دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در ماه مه 2018 رسماً از برجام خارج شد و این توافق نیز احتمالاً به محض کنار رفتن او از قدرت احیا نخواهد شد.

روزنامه واشنگتن پست در ادامه، دلیل دشوار بودن احیای برجام را به شرح ذیل نوشته است: سادگی بازگشت بی اشکال و فوری به برجام، جذاب به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای برجام از آنچه که به نظر می رسد سخت تر است

احیای برجام از آنچه که به نظر می رسد سخت تر است