مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-23سياسي

بهره برداری از 14 پروژه در محلات به مناسبت هفته بسیج


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در چهارمین روز از گرامیداشت هفته بسیج بیش از 14 پروژه از جمله افتتاح کلینیک تخصصی دامپزشکی، افتتاح خانه ولی نعمتان انقلاب اسلامی در روستای بزیجان و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی در آیین بهره برداری از 14 پروژه در شهرستان محلات به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی دایره بسیج در جهان اسلام و سایر کشورها وجود دارد چراکه بسیج یک فرهنگ و تفکر ارزشمند است و اگر در جامعه ای نهادینه شود آثار و برکات زیادی به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: در طول 41 سال گذشته ملت ایران با روحیه بسیجی توانسته بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کند و اگر امروز می خواهیم از شر تهدیدات و مقاطع حساس به خوبی عبور کنیم باید به فرهنگ و روحیه بسیجی توجه بیشتری داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: اعتماد به خدا بزرگترین سرمایه بسیج است و بسیجیان هیچ زمانی منتظر امکانات و تجهیزات نمی مانند چراکه با اعتماد به قدرت و نصرت الهی و به کارگیری روحیه های جهادی و پای کار آوردن توان و ظرفیت های داخلی در میدان خدمت رسانی گام برمی دارند و بن بست شکنی می کنند.

  کریمی ادامه داد: پایگاه بسیج نمادی از حکومت اسلامی است و تفکر مقاومت برگرفته از پایگاه های بسیج است و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 14 پروژه در محلات به مناسبت هفته بسیج

بهره برداری از 14 پروژه در محلات به مناسبت هفته بسیج