مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 14:552020-11-23بين الملل

رهبر اخوان المسلمین یمن با ترک عربستان در ترکیه اقامت گزید


رسانه های یمنی اعلام کردند که رهبر جماعت اخوان المسلمین یمن و شماری دیگر از مقامات ارشد حزب سلفی «الاصلاح» وابسته به اخوان المسلمین که تا پیش از این مورد حمایت سعودی ها قرار داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های یمنی اعلام کردند که عبدالمجید الزندانی رهبر جنبش سلفی الاصلاح یمن (شاخه اخوان المسلمین) که در عربستان به سر می برد، در پی قرار گرفتن نام اخوان المسلمین در لیست گروه های تروریستی عربستان سعودی، از یمن به ترکیه رفت.

پایگاه خبری المشهد الیمنی به نقل از منابع نزدیک به این رهبر اخوان المسلمین یمن آورده است که او سه روز پیش عربستان را به مقصد ترکیه ترک کرد.

محمد الصغیر مشاور وزیر اوقاف دوران ریاست جمهوری محمد مرسی در مصر و از رهبران جماعت اخوان المسلمین که مقیم آنکاراست،  نیز در حساب کاربری خود در توییتر با تایید این خبر گفت: عبدالمجید الزندانی پس از رنج طولانی توانست عربستان را ترک کرده و به لطف الهی خود را به ترکیه برساند.

پایگاه خبری الایام یمن نیز نوشت: این مسئول سابق مصری که در آنکارا به سر می برد، دلیلی برای اینکه الزندانی عربستان را ترک کرده است، بیان نکرد؛ اما اطلاعات موجود حاکی است که به دنبال اینکه هیئت علمای ارشد در عربستان سعودی جماعت اخوان المسلمین را یک گروه تروریستی توصیف کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اخوان المسلمین یمن با ترک عربستان در ترکیه اقامت گزید

رهبر اخوان المسلمین یمن با ترک عربستان در ترکیه اقامت گزید