مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:302020-11-23حوادث

قدیمی ترین موبایل قاپ تهران دستگیر شد


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری قدیمی ترین موبایل قاپ تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در این باره گفت: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل قاپی و سرقت در محدوده جنوب تهران و به خصوص محله 13آبان، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری این محل قرار گرفت و در جریان تحقیقات انجام شده ماموران متوجه شدند که سارق موبایل قاپ فردی میانسال است.

وی با بیان اینکه در همین راستا بانک اطلاعات مجرمان مورد بررسی قرار گرفته و اطلاعات آن با تصاویری که از طریق دوربین های مداربسته به دست آمده بود، مطابقت داده شد، گفت: در جریان این بررسی ها هویت سارق مشخص شد و ماموران متوجه شدند این موبایل قاپی ها توسط یکی از قدیمی ترین سارقان کیف قاپ و موبایل قاپ تهران انجام شده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این فرد، گفت: ماموران با مراجعه به منزل این سارق او را که اخیرا و پس از طی کردن دوران محکومیت خود از زندان آزاد شده بود، مجددا دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

موقوفه ای با بیان اینکه از منزل این سارق 27 دستگاه تلفن همراه و تبلت مسروقه کشف و ضبط شد، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن اعتراف کرد که اموال مسروقه را در چند روز اخیر در مناطقی از نیاوران و درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین موبایل قاپ تهران دستگیر شد

قدیمی ترین موبایل قاپ تهران دستگیر شد