مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-23سياسي

ذوق زده شدن از انتخاب بایدن در شان ملت ایران نیست


رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید امروز ذوق زده شویم و بگوییم که جو بایدن با ترامپ متفاوت است، گفت: - این پیام ها شایسته موضع عزت و افتخار و اقتدار ملت ایران نیست که به دنیا مخابره می شود و دور از شأن و عزت و سربلندی این ملت است.

ابراهیم عزیزی سوم آذر در جمع خبرنگاران و در پاسخ به اینکه موضع گیری مجلس در برابر تغییر دولت و رویکرد آمریکا نسبت به ایران چه خواهد بود، گفت: انتخابات آمریکا نشان داد مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر که خود را پرچمدار حقوق شهروندی و آزادی های مردمی و یک نظام شفاف معرفی می کردند، دچار مشکلات درونی بیشمار و تحت تأثیر جریان های قدرت و ثروت است.

انتخابات آمریکا یک فضاحت سیاسی او با بیان اینکه امروز نمی توان گفت که آمریکا در مسیر تحولات منطقی جلو می رود بلکه دچار دگرگونی های داخلی شده است و به طور طبیعی با شرایطی غیرنرمال روبه رو می شود، افزود: به نوعی می توان انتخابات آمریکا را فضاحت سیاسی نامید و بدون شک این اتفاقاتی که در آمریکا رقم می خورد نشان دهنده دوری این کشور از اصول دموکراسی و سیاست و منطق پذیرفته شده نظام های جهانی است.

عزیزی با تأکید بر اینکه وقایع اخیر آمریکا یقیناً زمینه ساز افول بیشتر آن خواهد بود و مطمئناً به سمت دگرگونی های سیاسی و اساسی پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوق زده شدن از انتخاب بایدن در شان ملت ایران نیست

ذوق زده شدن از انتخاب بایدن در شان ملت ایران نیست