مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-23سياسي

تولید رسانه ای با محور سیره رضوی باید گفتمانی مداوم باشد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تولیدات رسانه ای با محوریت سیره رضوی به عنوان جریانی مداوم و نه مقطعی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی نایب رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تولیدات رسانه ای با محوریت سیره رضوی به عنوان جریانی مداوم و نه مقطعی شد.

امیرحسین قاضی زاده در مورد اهمیت برگزاری جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) اظهار کرد: مشهدالرضا(ع) ام القری جهان اسلام محسوب می شود و طراز بالایی در میان کلان شهرهای دنیا از سویی و شهرهای مذهبی دنیا از سوی دیگر دارد.

وی با اشاره به اینکه باید از همه حرکت های رسانه ای در مسیر شاخص سازی مشهد بهره گرفت، افزود: در شرایط فعلی، بخش زیادی از جریانات و رخدادها در فضای مجازی شکل می گیرد.

شمشیر دولبه فضای مجازی هم می تواند زمینه ساز فرصت باشد و هم اگر با آگاهی و سواد رسانه ای به این عرصه ورود نکنیم، زمینه ساز تهدید است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد فرصت محور به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) تصریح کرد: در سال های اخیر، حرکت های خوبی در سطح رسانه ای با محوریت مشهد و امام رضا(ع) صورت گرفته اما کافی نبوده است.

قاضی زاده با اشاره به اینکه هر حرکت رسانه ای که امام رضا(ع) را در بطن و متن خود قرار دهد مبارک است، ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی علاوه بر ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه ای، باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید رسانه ای با محور سیره رضوی باید گفتمانی مداوم باشد

تولید رسانه ای با محور سیره رضوی باید گفتمانی مداوم باشد