مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-23ورزشي

استقلال سردرگم بود/ ماشین سازی برای غافلگیری به تهران می آید


مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان شرح وظایف خود را برابر فولاد انجام ندادند، گفت: استقلال سردرگم بود و بازی خوبی از خود ارائه نداد.

- غلامرضا فتح آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر و در مورد شکست دو بر یک استقلال برابر فولاد از هفته دوم لیگ برتر گفت: آبی پوشان پس از بُرد در هفته اول برابر تیم فولاد در اهواز یک شکست بد را متحمل شدند.

آنها بازی بدی ارائه دادند و نتوانستند در برابر فولاد بازی روان و قابل قبولی انجام دهند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: استقلال سردرگم و بلاتکلیف بود و در طول 90 دقیقه کاملاً بی برنامگی آنها در زمین مشخص بود و اینکه گل اول را هم زدند اما نتوانستند حتی به یک تساوی دست پیدا کنند و سه امتیاز را از دست دادند.

وی در مورد انتقادات زیادی که بعد از شکست از محمود فکری شد، گفت: باید بپذیریم چون در تمرینات این تیم نیستیم و شرایط بازیکنان را نمی دانیم نمی توانیم در این مورد قضاوت کنیم.

فکری دست به ترکیب برنده نزد و فکر می کرد با همان نفراتی که در هفته اول بازی کرده، می تواند برابر فولاد هم به پیروزی برسد اما کاملاً مشخص بود که فولاد استقلال را به خوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از تک تک بازیکنان استقلال دارد و دیدیم که در طول 90 دقیقه این تیم فولاد بود که بیشتر حاکم توپ و میدان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال سردرگم بود/ ماشین سازی برای غافلگیری به تهران می آید

استقلال سردرگم بود/ ماشین سازی برای غافلگیری به تهران می آید