مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-23دانش

جهاد دانشگاهی توانایی کمک به توسعه مازندران را دارد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تاکید کرد که جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت های علمی و پژوهشی موجود توانایی کمک به توسعه مازندران را دارد.

- ایسنا/مازندران معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تاکید کرد که جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت های علمی و پژوهشی موجود توانایی کمک به توسعه مازندران را دارد.

موسی فرهادی در حاشیه دیدار با محمدرضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز نگاه مسئولان از رهبری تا رده های پایین تر مدیریتی این است که دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی باید به سمت اشتغالزایی بروند تا جهش تولید و اقتصاد مقاومتی معنا دهد، اظهارکرد: برای تحقق این مهم، لازم است تا نیروها در کنار هم قرار بگیرند تا با کمک همدیگر موجب تقویت این امر شوند.

وی با بیان اینکه مراکز متعدد آموزشی و پژوهشی داریم که دارای ماموریت های خاصی هستند،خاطرنشان کرد: یکی از آن حلقه های واسطی که می تواند بین دانشگاه و جامعه هدف قرار بگیرد تا این اشتغالزایی را ایجاد کند، جهاد دانشگاهی است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه نوشیروانی بابل خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی به واسطه جایگاهی که دارد و ماموریت هایی که برای آن تعریف شده است می تواند به توسعه استان مازندران کمک شایانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی توانایی کمک به توسعه مازندران را دارد

جهاد دانشگاهی توانایی کمک به توسعه مازندران را دارد