مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:452020-11-23سياسي

18 کوره آهک پزی شهرک صنعتی به جاده شرف آباد منتقل می شود


شهردار کرمان با اشاره به مشکلات کوره های آهک پزی در شهرک صنعتی کرمان گفت: 18 کوره آهک پزی به سایتی در جاده شرف آباد انتقال داده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، سید مهران عالم زاده در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که در سالن سادات برگزار شد، با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب، در پی درگذشت عالم جلیل القدر، آیت الله سیدیحیی جعفری گفت: پیام معظم له، مُهر تأییدی بر عملکرد، رفتار و گفتار آیت الله جعفری در طی سالیانی است که نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه کرمان را بر عهده داشتند.

عالم زاده ضمن تسلیت ارتحال آیت الله سیدیحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، افزود: این لطف رهبر معظم انقلاب به مردی از دیار کریمان را باید ارج بنهیم.

وی همچنین از ساخت و نصب سردیس مرحوم آیت الله سیدیحیی جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در چهارراه امام جمعه شهر کرمان در صورت موافقت شورای اسلامی شهر خبر داد.

شهردار کرمان با بیان اینکه آیت الله سیدیحیی جعفری، از عالمان دینی مجاهد و بزرگواری بودند که وجهه مردمی داشتند و وابسته به هیچ گروه و جریان سیاسی نبودند، گفت: زنده نگه داشتن یاد ایشان وظیفه ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 کوره آهک پزی شهرک صنعتی به جاده شرف آباد منتقل می شود

18 کوره آهک پزی شهرک صنعتی به جاده شرف آباد منتقل می شود