مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-23سياسي

راه اندازی طرح توانمندی راهنمایان در پاسخگویی به گردشگران خارجی


رییس مؤسسه آوای فطرت و معنویت گفت: این مرکز به عنوان مرکز تخصصی گردشگری دینی برای پاسخ هر چه بهتر به سوالات گردشگران خارجی اقدام به راه اندازی طرح جامع توانمندسازی راهنمایان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مصطفی میرفندرسکی با بیان این مطلب گفت: گردشگران خارجی در طول مدت اقامت در ایران در کنار سوالات مرتبط با تاریخ، تمدن، فرهنگ و معماری، سوالات دینی و مذهبی متعددی از راهنمایان می پرسند که نیازمند توانمندی راهنمای تور در پاسخگویی به این سوالات است.

وی افزود: پاسخگویی به سوالات دینی توریست ها نیازمند بهره مندی از اسلوب و روش متناسب برای افراد غیرمسلمان است و راهنمایان به عنوان سفیران و نمایندگان فرهنگی ایران، ضمن آشنایی با برخی آموزه های دینی باید با در نظر گرفتن فرهنگ و ملیت گردشگران خارجی به صورت کارشناسانه و بی طرفانه پاسخگوی سوالات دینی آنها باشند.

رییس مؤسسه آوای فطرت و معنویت بیان کرد: این مرکز تخصصی گردشگری دینی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همکاری مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، در راستای توانمندسازی راهنمایان در عرصه پاسخگویی به سوالات دینی گردشگران خارجی در نظر دارد با جمع آوری و طبقه بندی سوالات دینی توریست ها و نیازسنجی اولیه نسبت به تولید محتوا متناسب برای راهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی طرح توانمندی راهنمایان در پاسخگویی به گردشگران خارجی

راه اندازی طرح توانمندی راهنمایان در پاسخگویی به گردشگران خارجی