مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-22سياسي

همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود


همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» 14 و 15 دی ماه 1399 در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما، توسط دانشگاه صدا و سیما برگزار خواهد شد.

- همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی 14 و 15 دی ماه 1399 در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما، توسط دانشگاه صدا و سیما برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی 14 و 15 دی ماه 1399 در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما، توسط دانشگاه صدا و سیما برگزار خواهد شد.

دکتر واعظی دبیر اجرایی این همایش با اعلام این خبر گفت، پیرو مصوبه شورای معاونین سازمان، ستاد برگزاری این همایش در دانشگاه صدا و سیما تشکیل می¬شود و ریاست عالیه این همایش را جناب آقای دکتر عسکری رییس محترم سازمان بر عهده خواهند داشت و دکتر دارابی نیز نایب رییس همایش هستند.

همچنین جناب آقای دکتر پیمان جبلی عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و معاون برون مرزی سازمان به عنوان دبیر علمی این همایش انتخاب شده اند.

در این همایش از شخصیت های علمی کشور در عرصه رسانه، دیپلماسی عمومی و جنگ نرم جهت ارائه مقاله و سخنرانی دعوت به عمل آمده است.

استادان و پژوهشگران می توانند مقالات خود را در محورهای زیر به دبیر خانه همایش ارسال نمایند: • مکتب سلیمانی و دیپلماسی رسانه ای • مکتب سلیمانی و قدرت نرم • مکتب سلیمانی و مقاومت رسانه ای •م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود

همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» برگزار می شود