مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-22سياسي

فراخوان پنجمین همایش «پژوهش اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران»


به همت انجمن جامعه شناسی ایران فراخوان پنجمین همایش دوسالانه «پژوهش اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» با عنوان پایداری و ناپایداری در جامعه معاصر ایران اعلام شد.

- تحولات سیاست گذاری اجتماعی (آموزش، سلامت، اشتغال، مسکن، تأمین اجتماعی) تغییرات محیط زیستی رسانه ها و ارتباطات اجتماعی فساد بخش ویژه همایش: جامعه ایران و کووید -19 شیوع کووید -19 در جهان تاکنون پیامدهای گسترده ای در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی داشته است.

علاوه بر اثرات جهانی و مشترک چنین پدیده های عالم گیری بر کل جهان، جوامع مختلف در مواجهه با این بحران ها براساس میزان شکنندگی و تاب آوری شان دچار ناپایداری های متفاوتی می شوند؛ ساحت های مختلف جامعه ایران نیز متأثر از شیوع این ویروس، با دشواری های جدی مواجه شده، و بسیاری از چالش های پنهان در حوزه هایی نظیر آموزش، سلامت، اشتغال، فقر، و غیره نیز نمود جدی یافته است و ناپایداری هایی را در ساحت های مختلف حیات اجتماعی ایجاد کرده که چه بسا به تغییراتی پایدار و پردامنه منجر شود.

ازاین رو، بخش ویژه همایش به پژوهش های انجام شده درباره تأثیر شیوع کووید -19 بر جامعه ایران اختصاص یافته است.

زمان های مهم: آخرین مهلت ارسال چکیده: 30 آبان 99 اعلام نتیجه داوری: 15 آذر 99 مهلت ارسال اصل مقاله های پذیرفته شده: 15 دی 99 زمان برگزاری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پنجمین همایش «پژوهش اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران»

فراخوان پنجمین همایش «پژوهش اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران»