مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-22اقتصادي

ثبت نام طرح «تیکاف» آغاز شد/ارائه خدمات حمایتی به صاحبان ایده


مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری رویداد تیکاف با هدف تجاری سازی ایده های نو گفت: ثبت نام در این طرح تیکاف از امروز دوم آذر ماه آغاز شده است.

- ثبت نام طرح تیکاف آغاز شد/ارائه خدمات حمایتی به صاحبان ایده مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری رویداد تیکاف با هدف تجاری سازی ایده های نو گفت: ثبت نام در این طرح تیکاف از امروز دوم آذر ماه آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد عسگری با بیان اینکه طرح تیکاف در راستای حمایت از تجاری سازی ایده های نو اجرا می شود، افزود: این طرح توسط پارک فناوری پردیس با همکاری شبکه نوآوری و فناوری ایران و حمایت مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف طرح تیکاف، کوتاه تر و کم هزینه تر کردن مسیر تجاری سازی ایده است، گفت: به مخاطبان این طرح که افراد صاحب ایده و طرح هستند، خدمات حمایتی از قبیل مشاوره تخصصی، راهبری، مهارت آموزی و آموزش و شبکه سازی در مسیر تجاری سازی طرح های نوآورانه و فناورانه و در یک جمله خدمات دوره شکل دهی -جهت تیم سازی و رسیدن به محصول یا خدمت نهایی، ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام طرح «تیکاف» آغاز شد/ارائه خدمات حمایتی به صاحبان ایده

ثبت نام طرح «تیکاف» آغاز شد/ارائه خدمات حمایتی به صاحبان ایده