مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 08:052020-11-22اجتماعي

تدریس ایثار در کلاس های کرونازده زوج بسیجی/ حساسیت آموزش در مقطع ابتدایی


رقیه احمدی پورمند فرهنگی ایثارگر زنجانی است که بیش از وظیفه خود در راه تدریس گام برداشته و با تعطیلی مدارس کلاس درس را در خانه خود دایر کرده است تا در این شرایط کرونایی دِین خود را به فرزندان این مرز و بوم ادا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، انفاق از داشته هایت تنها مربوط به پول نیست و هر کسی می تواند از داشته های خود ببخشد، با شیوع ویروس مانعی برای خدمت رسانی آنها نشد و آنها بیشتر از وظیفه خود برای خدمت رسانی به مردم تلاش کردند.

ماجرا از یک عکس آغاز می شود زنی که در فضای خانگی در حال تدریس به چند دانش آموز است، دانش آموزانی که با فاصله زیاد از هم نشسته و سرشان در کتاب و دفتر است، پرس وجو که می کنیم مطلع می شویم این بانو معلم کلاس اول مدرسه روستای غلام ویس است که کلاس درس را به خانه آورده است.

با توجه به شرایط و محدودیت ها امکان سفر و مصاحبه حضوری با این بانو تقریبا غیر ممکن است برای همین با هر سختی بود شماره تلفنی از این خانواده به دست می آورم، تماس را یک آقا پاسخ می دهد خود را که معرفی می کنم و با او هم صحبت شده متوجه می شوم وی همسر این بانوی فرهنگی و مدیر مدرسه روستای غلام ویس است.

  موانع تحصیل مجازی در روستاها زیاد است مدیر مدرسه روستای غلام ویس در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار می کند: تدریس در روستا شرایط خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس ایثار در کلاس های کرونازده زوج بسیجی/ حساسیت آموزش در مقطع ابتدایی

تدریس ایثار در کلاس های کرونازده زوج بسیجی/ حساسیت آموزش در مقطع ابتدایی