مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-22اجتماعي

اقدامات حفاظتی در مناطق تحت حفاظت محیط زیست افزایش می یابد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: همزمان با فصل سرما برنامه ها و اقدامات حفاظتی برای صیانت از حیات وحش در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید محمودی، در بازدید از منطقه حفاظت شده ورجین لواسان و در جمع محیط بانان با اشاره به درگیری های اخیر محیط بانان این منطقه با شکارچیان غیر مجاز و قدردانی از فعالیت و از خود گذشتگی آنها گفت: گشت، پایش و کنترل مناطق در فصل سرما به علت احتمال افزایش حضور شکارچیان و سو استفاده متخلفین بیشتر می شود و در نتیجه احتمال رویارویی محیط بانان با شکارچیان نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

وی با هشدار به متخلفین شکار و صید و متجاوزین به عرصه های طبیعی و مناطق حفاظت شده در استان تهران و خصوصاً منطقه ورجین افزود: قطعاً محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با هر گونه تخلف شکار و شروع به شکار و تعرض به عرصه های تحت مدیریت برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.

محمودی تصریح کرد: هم اکنون فصل جفت گیری حیات وحش آغاز شده و از طرفی به علت سرما و بارش برف در ارتفاعات، حیات وحش با علوفه کمتری مواجه خواهد شد و به همین علت باید همه ما در امر حفاظت از حیات وحش دقت و برنامه ریزی بیشتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات حفاظتی در مناطق تحت حفاظت محیط زیست افزایش می یابد

اقدامات حفاظتی در مناطق تحت حفاظت محیط زیست افزایش می یابد