مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-21فرهنگي

روایت بهروز افخمی از تغییر پایان «شوکران» با انتخاب هدیه تهرانی


در بیستمین قسمت از فصل جدید برنامه «نقد سینما» علاوه بر آسیب شناسی تصویر «نوجوانان» در سینمای ایران، بهروز افخمی به طرح نکاتی درباره تغییر پایان بندی فیلم سینمایی «شوکران» پرداخت.

- در بیستمین قسمت از فصل جدید برنامه نقد سینما علاوه بر آسیب شناسی تصویر نوجوانان در سینمای ایران، بهروز افخمی به طرح نکاتی درباره تغییر پایان بندی فیلم سینمایی شوکران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی نقد سینما ، بیستمین قسمت از فصل جدید برنامه نقد سینما جمعه شب 30 آبان ماه روی آنتن شبکه پنج رفت.

در این قسمت از برنامه علاوه بر آسیب شناسی تصویر نوجوانان در سینمای ایران و بررسی کارنامه مجید مجیدی از همین منظر، تحولات سینمای ایران در دهه 90 از منظر احیای ژانرهای فراموش شده مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش اول برنامه امیررضا مافی، میزبان منوچهر اکبرلو کارشناس و منتقد و آرش خوشخو روزنامه نگار و منتقد سینما بود تا درباره تصویر نوجوانان در سینمای ایران به گفتگو بنشینند.

در ابتدای بحث امیررضا مافی به اهمیت نقش نوجوانان در سینمای سال های ابتدایی پس از انقلاب اشاره کرد و آرش خوشخو در این زمینه توضیح داد: نوجوان در حال حرکت و تغییر است و کاراکتری پویا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بهروز افخمی از تغییر پایان «شوکران» با انتخاب هدیه تهرانی

روایت بهروز افخمی از تغییر پایان «شوکران» با انتخاب هدیه تهرانی