مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-21سياسي

نیازمند مدیریت داخلی بر فضای مجازی هستیم


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت استفاده از فضای مجازی با مدیریت داخلی گفت: متأسفانه این امر در کشور ما اجرایی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با جمعی از دست اندرکاران حوزه کتاب و کتابخوانی خراسان جنوبی اظهار کرد: دانشمندان حدود 40 تفاوت بین انسان و حیوانات مطرح کرده اند که یکی از این تفاوت ها وجود حس کنجکاوی در انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وجود حس کنجکاوی انسان و جوامع را به علم می رساند، بیان کرد: انسان تشنه دانستن همه علوم از جمله علوم مفید برای زندگی روزمره و مهم تر از آن علوم ماوراءالطبیعه است.

عبادی با تأکید بر واجب بودن علم آموزی بر زن و مرد در تعلیم دینی ادامه داد: دلیل وجود واجب بودن علم آموزی در اسلام توجه به همین حس کنجکاوی و رسیدن انسان به جایگاه واقعی او است.

اهمیت کتابخوانی به واسطه فراوانی نعمت علم در کتاب است وی افزود: اهمیت علم در روایات و تعالیم دینی آن اندازه است که در کتبی چون مفاتیح الجنان بیان شده که بهترین عبادت حتی در شب های قدر کسب علم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهمیت کتابخوانی به واسطه فراوانی نعمت علم در کتاب است، گفت: البته نمی توان پای هر کتابی نشسته و آن را خواند و باید مواظب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند مدیریت داخلی بر فضای مجازی هستیم

نیازمند مدیریت داخلی بر فضای مجازی هستیم