مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-21ورزشي

9 ساواتور از ایران به مرحله رقابت های جهانی راه یافتند


ساواتورهای ایران و استان فارس با «وحید سنایی» سرمربی شیرازی تیم های ملی جوانان و نوجوانان به رقابت های فستیوال جهانی ساواته (بوکس فرانسوی) راه یافتند.

- شیراز - ساواتورهای ایران و استان فارس با وحید سنایی سرمربی شیرازی تیم های ملی جوانان و نوجوانان به رقابت های فستیوال جهانی ساواته (بوکس فرانسوی) راه یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در نخستین دوره مجازی رویداد جهانی ساواته، که تحت نظارت کمیته بین المللی المپیک برگزار شد، 9 ساواتور از ایران به مرحله رقابت های جهانی راه یافتند که 8 نفر از این ورزشکاران استان فارسی هستند.

نخستین دوره رویداد جهانی اتحاد از طریق ورزش، تحت نظارت و تأیید کمیته بین المللی المپیک و به صورت مجازی با حضور ورزشکاران برتر فدراسیون های بین المللی مورد تایید اسپورت آکورد و IOC، شامل ساواته، موی تای، کیک بوکسینگ واکو، کاراته، تکواندو، بوکس، جوجیتسو و … در حالی برگزار می شود که هر فدراسیون ورزشکاران برتر را برای حضور در این رقابت ها معرفی می کند.

در این بین، فدراسیون بین المللی ساواته اسامی 18 ورزشکار برتر را برای شرکت در رقابت جهانی اعلام کرد که 9 نفر از این افراد را ساواتورهای ایرانی تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 ساواتور از ایران به مرحله رقابت های جهانی راه یافتند

9 ساواتور از ایران به مرحله رقابت های جهانی راه یافتند