مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-20سياسي

خوزستان در زمینه صادرات کم کار است


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: خوزستان بااینکه میتواند بیشترین تلاش در حوزه اقتصادی را داشته باشد اما در صادرات و اقتصاد کم کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و خطیب جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: تمام کتب آسمانی بخصوص قرآن رسالت اصلی شان هدایت جن و انس است و آیات آن یک نشانه برای هدف تعیین شده است.

وی افزود: یکی از مصادیق هدایت سبک زندگی اسلامی است که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که غربی ها برای نقطه مقابل آن از قبل انقلاب، دوران انقلاب و آینده برای آن برنامه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: حیا نیز در پازل سبک زندگی نقش بسزایی دارد تمام تلاش دشمن هم حذف این عنوان از زندگی است.

وی در بهش دوم خطبه های نماز جمعه ادامه داد: در زمینه اقتصادی متأسفانه به شدت کم کاریم درصورتی که بیشترین نقش را در حفظ کیان دو کشور عراق و سوریه را داریم اما استفاده از میوه و ثمره آن را دیگری می برد.

عبدالنبی موسوی فرد تصریح کرد: دیگر کشورها در عراق و سوریه مشغول فعالیت و انجام اقداماتی هستند درصورتی که مردمان این دو کشور تمایل به فعالیت شیعیان به ویژه ایران را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان در زمینه صادرات کم کار است

خوزستان در زمینه صادرات کم کار است