مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-20سياسي

جزییات محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان اهر


فرماندار اهر با تشربح محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان، گفت: ورود خودروها با پلاک غیر بومی از روز شنبه به این شهرستان ممنوع بوده و در صورت مشاهده خاطیان با جریمه یک میلیونی مواجه خواهند شد.

- رسول خدابخش در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اعمال محدودیت های ویژه و وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان اهر، افزود: تنها راه مقابله و قطع زنجیره شیوع کرونا، همکاری و همراهی مردم با دستور العمل های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا است.

وی افزود: با استقرار اکیپ های ستاد مقابله با کرونا در ورودی های چهارگانه شهرستان اهر، به صورت شبانه روزی بر ورود خودروها به داخل شهر نظارت شده و از ورود خودروها با پلاک های غیربومی جلوگیری می شود.

فرماندار اهر از ممنوعیت تردد خودروها در داخل شهر از ساعت 9شب تا 4 صبح نیز خبر داد و گفت: از ابتدای آذرماه به مدت 15 روز، تمام گروه های شغلی دو، سه و چهار تعطیل بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی پلمب خواهد شد.

خدابخش با اشاره به نظارت های مستمر و روزانه بازرسان بهداشت در خصوص فعالیت گروه های شغلی یک، گفت: باید تمام مراکز درمانی، داروخانه ها، مطب پزشکان، واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی و همچنین اصناف مجاز با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند، در غیر این صورت با متخلفان مطابق قانون برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان اهر

جزییات محدودیت های جدید کرونایی در شهرستان اهر