مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 22:152020-11-19پزشكي

جدال رو در رو با مرگ/ احتمال روند افزایشی مرگ های کرونایی تا 3هفته دیگر


شیوع ویروس عالمگیر کرونا تاکنون جان 672 نفر را در جمعیت تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود گرفته است که 495 نفر در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان و 177 نفر از آنان در بیمارستان امام حسین شاهرود جان باخته اند.

- ایسنا/سمنان شیوع ویروس عالمگیر کرونا تاکنون جان 672 نفر را در جمعیت تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود گرفته است که 495 نفر در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان و 177 نفر از آنان در بیمارستان امام حسین شاهرود جان باخته اند.

‍ ‍ ‍همین چند روز پیش، کرونا یک ساله شد.

اینک کمی بیش از یک سال است که جهان رودروی این بیماری ناشناخته و نوپدید ایستاده اگرچه این ویروس نوظهور با کمی تاخیر به ایران و دیگر کشورها رسید اما از آن روز که اولین مبتلایان در قم و گیلان شناسایی شدند تا به امروز که سرتاسر این آب و خاک را در برگرفته، کم نیستند مردمانی از شهرها و روستاهای مختلف که در چنگ این بلای ناشناخته گرفتار آمدند.

کووید19 در این یک سال کم، داغ بر دل های مردمان جهان و ایران نگذاشته، حالا دیگر تقریبا همه ما لااقل یکی از بستگان و آشنایان را می شناسیم که در جدال با این بیماری از پای درآمده است.

این روزها کرونا، هر روز چه در شمار مبتلایان و چه در تعداد قربانیان روزانه، یک رکورد جدید از خود به جا می گذارد و در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال رو در رو با مرگ/ احتمال روند افزایشی مرگ های کرونایی تا 3هفته دیگر

جدال رو در رو با مرگ/ احتمال روند افزایشی مرگ های کرونایی تا 3هفته دیگر