مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 16:352020-11-19اجتماعي

آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای هرمزگان افتتاح شد


آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای استان با هزینه ای بالغ بر 760 میلیون ریال در سالنی با زیربنای 120 مترمربع در پژوهش سرای ناحیه یک بندرعباس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور فرماندار بندرعباس، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، رییس پارک علم و فناوری استان و جمعی از مسئولین شهرستانی، آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای هرمزگان به بهره برداری رسید.

عزیرالله کناری فرماندار بندرعباس در حاشیه افتتاح این آزمایشگاه گفت: در راستای کیفی بخشی به آموزش باید تلاش شود تا آزمایشگاهها مجهز در مناطق افزایش یابد.

وی افزود: پژوهش سراها باید تلاش کنند تا دانش آموزان بی بضاعت و دانش آموزان مناطق کم برخوردار نیز فرصت بروز استعدادها و خلاقیت های خود را داشته باشند.

کناری تصریح کرد: بندرعباس به عنوان یکی از سه شهر صنعتی کشور، ظرفیت های بیشماری برای استفاده و بهره گیری از اختراعات دانش آموزان را دارد و می توان با هماهنگی های بیشتر، اختراعات و نواوری دانش آموزان هرمزگانی را به سمت صنعتی شدن پیش برد.

موسی دادی زاده سرخایی مدیرکل آموزش و پرورش گفت: آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای هرمزگان به عنوان واحد عملیاتی نظام آموزشی، با پرورش تفکر خلاق، تربیت افرادی کاوشگر، آفریننده، نوآور و مولد، نقش مهمی در شکوفایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای هرمزگان افتتاح شد

آزمایشگاه مرکزی علوم پایه پژوهش سراهای هرمزگان افتتاح شد