مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-19سياسي

ستادهای محله محور مبارزه با کرونا در 820 مسجد یزد آغاز بکار می کنند


فرمانده سپاه الغدیر یزد از آغاز رسمی فعالیت ستادهای محله محور مبارزه با کرونا در 820 مسجد فعال استان همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: در این هفته شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در استان توزیع خواهد شد.

- فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن تشریح برنامه‎های هفته بسیج: ستادهای محله محور مبارزه با کرونا در 820 مسجد یزد آغاز بکار می کنند ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد از آغاز رسمی فعالیت ستادهای محله محور مبارزه با کرونا در 820 مسجد فعال استان همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: در این هفته شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در استان توزیع خواهد شد.

سردار رضا پورشمسی امروز پنجشنبه 29 آبان ماه در آستانه آغاز هفته بسیج در جمع خبرنگاران در محل بوستان ولایت، بسیج را بزرگترین یادگار امام راحل(ره) در نظام انقلاب اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: فرهنگ بسیجی در واقع محصول اندیشه های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در تشکیل جکومت جمهوری اسلامی است.

وی افزود: وقتی سیج به عنوان یک رده ی مردمی در جامعه اسلامی با اندیشه های متعالی حضرت امام(ره) شکل گرفت، خدمتگذار جامعه اسلامی شد و از ابتدا تاکنون به عنوان یک خدمتگزار جامع و کامل در عرصه های مختلف، کارش را در راستای خدمتگذاری به مردن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستادهای محله محور مبارزه با کرونا در 820 مسجد یزد آغاز بکار می کنند

ستادهای محله محور مبارزه با کرونا در 820 مسجد یزد آغاز بکار می کنند