مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-19اقتصادي

همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه امسال اجرایی شد


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش 60 درصدی حقوق بازنشستگان در سال جاری و همسان سازی حقوق این افراد از مهر ماه امسال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر افتخاری صبح پنجشنبه در آیین افتتاح آزادراه شرق اصفهان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی صندوق بازنشستگی کشوری ایجاد طرح های سرمایه گذاری در بخش های عمرانی و ایجاد سود برای سرمایه این صندوق به منظور ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان است، اظهار داشت: حقوق و دستمزد، بیمه درمان تکمیلی، خدمات رفاهی و تفریحی برای بازنشستگان در این زمینه در صندوق بازنشستگی مورد توجه است.

وی با بیان اینکه افتتاح آزادراه شرق و هر طرح عمرانی که در کشور افتتاح می شود نقش ویژه در کنار توسعه کشور به کمک به بازنشستگان دارد، ابراز داشت: این پروژه برای همه شهروندان ایران مهم خواهد بود و سود آن را همه مردم خواهند برد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با بیان اینکه شرکت های پیمانکاری زیادی در بهره برداری از آزادراه شرق اصفهان همکاری داشتند، اضافه کرد: در این صندوق طرح های ویژه عمرانی دیگر داریم و بهره برداری از این پروژه در شرایط اقتصادی موجود کار بزرگی است که رقم زده شد.

وی به رشد 60 درصدی حقوق بازنشستگان در کشور گفت: همسان سازی حقوق از مهر ماه تاکنون اجرا شده و بار مالی زیادی را به صندوق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه امسال اجرایی شد

همسان سازی حقوق بازنشستگان از مهرماه امسال اجرایی شد