مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-19سياسي

سپاه در برخورد با مفسدان و مخلان اقتصادی با کسی تعارف ندارد


فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه در برخورد با مخلان اقتصادی با کسی تعارف نداریم، گفت: دست مفسدان اقتصادی را قطع خواهیم کرد.

- سردار سیاوش مسلمی در گفتگو با مبنی بر مقابله با گرانی و احتکار و برای کمک کردن به دولت راه اندازی شد و 190 بازرس بسیجی برای نظارت بر بازار در استان به سازمان صمت معرفی شده است.

وی با بیان اینکه عمده این بازرسان برای نظارت در حوزه فروشگاهی بزرگ ورود پیدا کردند، گفت: به هیچ وجه درپی مانع تراشی برای کسبه نیستیم ولی درپی برخورد با کسانی هستیم که در پی اخلال در بازار هستند.

وی از فعالیت و همکاری 150 بازرس بسیجی برای مراکز بهداشت در راستای تحقق پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: یکی از وظایف سپاه برخورد با محتکران است و کشف 2.

5 تن روغن در نکا، 5.

5 تن در جویبار، 320 حلقه لاستیک ماشین آلات سنگین، 10 تن روغن در بابل، 100 تن ذرت دامی در محمودآباد و پنج تن آجیل و خشکبار احتکار شده در میاندورد از جمله اقدامات بوده است.

فرمانده سپاه کربلا یکی از وظایف را در حوزه امنیتی سپاه برخورد با اخلاگران و مفاسد اقتصادی ذکر کرد و گفت: در این راستا شبانه روز بیدار هستیم و با کسی تعارف نداریم و با هرکسی که با بیت المال دست اندازی کند و بخواهد اخلال در نظام اقتصادی ایجاد کند با پیشتیبانی قانون و حمایت قضایی، دست مفسدان اقتصادی را قطع می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در برخورد با مفسدان و مخلان اقتصادی با کسی تعارف ندارد

سپاه در برخورد با مفسدان و مخلان اقتصادی با کسی تعارف ندارد