مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 06:002020-11-19پزشكي

اهدای خون بیش از هر زمانی در هرمزگان حیاتی است


اهدای خون در شرایط کنونی استان از هر زمان دیگری حیاتی تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر ایمان زارعی صبح امروز در یک گفت وگوی رسانه ای با تشکر از روحیه خوب و انسان دوستانه مردم هرمزگان در اهدای مستمر خون، اظهار کرد: در شرایط کنونی اهدای خون و کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی از هر زمان دیگری حیاتی تر است.

وی افزود: همکاران ما در سازمان انتقال خون در شهرهای مختلف هرمزگان با افزایش ساعات کاری، پذیرای مردم عزیزی هستند که برای اهدای خون و یا اهدای پلاسما جهت بیماران کرونا یی حضور می یابند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان خاطرنشان کرد: بیش از 2500 بیمار تالاسمی  و هموفیلی نیز در استان به طور مستمر به خون و فراورده های خونی نیاز دارند و این نیاز همیشگی است و لذا تأمین این نیاز با خون های اهدایی مردم عزیز استان صورت می گیرد.

به گفته ایمان زارعی، مراکز انتقال خون و ساعت فعالیت آنها در استان به شرح زیر است:  مرکز  انتقال خون بندرعباس، شنبه تا پنجشنبه 7:30صبح الی 20شب یکسره و جمعه ها  از ساعت 16 الی20 واقع در حد فاصل چهار راه مرادی وفلکه برق مرکز انتقال خون بندرلنگه، شنبه تا پنجشنبه ساعت 8 صبح الی 13:30 جنب بانک ملی مرکزی  مرکز انتقال خون میناب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون بیش از هر زمانی در هرمزگان حیاتی است

اهدای خون بیش از هر زمانی در هرمزگان حیاتی است