مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-19بين الملل

ارتش استرالیا به قتل 39 غیرنظامی افغانستانی اعتراف کرد


رییس نیروهای دفاعی استرالیا امروز (پنجشنبه) گزارشی از جنایات نظامیان این کشور در افغانستان مبنی بر قتل غیرقانونی 39 غیرنظامی افغان را مورد تأیید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق یک تحقیقات رسمی در خصوص جنایات جنگی منتسب به نظامیان استرالیا، قتل های رقابتی و خونخواهی در بین نیروهای ویژه استرالیا در افغانستان یک امر عادی بوده است.

شبکه آمریکایی سی ان ان در این خصوص گزارش کرد، در این گزارش آمده است که نظامیان استرالیایی در قتل غیرقانونی 39 غیرنظامی یا زندانیان افغانستان نقش داشته اند.

ژنرال آنگس کمپبل رییس نیروهای دفاعی استرالیا امروز (پنجشنبه) در یک کنفرانس مطبوعاتی ضمن تأیید گزارش هایی درباره نقش نظامیان کشورش در قتل غیرنظامیان افغان گفت: صادقانه و کاملاً از مردم افغانستان بخاطر رفتارهایی که در گزارش به آن اشاره شده، عذرخواهی می کند.

وی سپس ادامه داد: این مسئله زندگی خانواده ها و جوامع افغانستان را نابود کرده است و موجب درد و رنج بی اندازه آنها شده است .

نیروهای دفاعی استرالیا پیشنهاد داده اند که پلیس فدرال استرالیا (AFP) می بایست درباره 19 نیروی ویژه استرالیا در ارتباط با 36 مورد جرایم جنگی از جمله قتل و رفتار بی رحمانه با غیرنظامیان افغانستان در بین سالهای 2009 و 2013 تحقیقات انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش استرالیا به قتل 39 غیرنظامی افغانستانی اعتراف کرد

ارتش استرالیا به قتل 39 غیرنظامی افغانستانی اعتراف کرد