مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 04:052020-11-19اقتصادي

مذاکره برای کاهش خط مبنای تعیین شده جابه جایی مسافران مترو


مدیر سرمایه گذاری شرکت مترو تهران، از مذاکره به منظور کاهش خط مبنای تعیین شده جابجایی مسافر در مصوبه شورای اقتصاد مربوط به ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنه تنها تعداد ناوگان و سرفاصله حرکتی قطارها کاهش نیافت بلکه ناوگان رزرو جهت رعایت فاصله اجتماعی و کمک به سلامت شهروندان به شبکه مترو اضافه شد اما کاهش تقاضای سفر، منجر به عدم تحقق خط مبنای تعیین شده در مصوبه شورای اقتصاد مربوط به ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر برای مترو شده است.

موسوی با تاکید بر آنکه ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، قانونی بسیار مترقی و ایجاد کننده فرصت های مالی ویژه برای شبکه حمل و نقل ریلی است، عنوان کرد: به موجب این قانون هر اقدامی که منجر به کاهش آلاینده ها و صرفه جویی در مصرف سوخت شود، متناظر با آن دولت می تواند تا سقف سرمایه گذاری انجام شده را بازپرداخت نماید.

وی افزود: در سال جاری با به کارگیری درآمدهای حاصل از مصوبه شورای اقتصاد در خصوص این قانون که در سال 98 ایجاد شده بود، تکمیل پایانه اکباتان و ورود واگن های جدید عملیاتی شد.

مدیر سرمایه گذاری شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه ماهیت صنعت مترو به گونه ای است که برای بخش خصوصی جذابیت کمی دارد، افزود: با اجرایی شدن ظرفیت ماده 12 قانون رفع موانع تولید ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره برای کاهش خط مبنای تعیین شده جابه جایی مسافران مترو

مذاکره برای کاهش خط مبنای تعیین شده جابه جایی مسافران مترو