مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 22:152020-11-18سياسي

کنگان در وضعیت نارنجی است/ برگزاری مراسم عروسی و عزا ممنوع شد


فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت نارنجی است، گفت: برگزاری مراسم عروسی و عزا در شهرستان کنگان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا یاد بگیریم، خوشحال و خرسندم که با همکاری مردم شهرستان وضعیت شهرستان در قسمت نارنجی قرار گرفته است که امیدوارم با تداوم این همکاری ها بتوانیم از این وضعیت نیز بگذریم.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: امروزه هرچه از تعداد بیماران بیمارستان کم شود بهتر می توان برای بیماران حاد کرونایی خدمات ارائه کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد و محدویت های 3و4 شامل آن می شود گفت: کارگروه مشترک برای بازدید از بازارها و اماکن عمومی شهرستان تشکیل شود و تعطیلی عروسی ها و عزاداری ها به صورت جدی دنبال شود.

پاک نژاد عنوان کرد: خانه باغ هایی که در آن ها تجمعات و مراسم عروسی و… برگزار می شود شناسایی و با آن ها به صورت جدی برخورد شود.

اعمال محدودیت ها نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان افزود: ادارات شهرستان در رعایت نکات بهداشتی کم کاری نکنند و به افرادی که فاقد ماسک هستند هیچ گونه خدماتی ارائه ندهند و بانک ها نیز شامل این مصوبه هستند.

وی ادامه داد: از پلیس راهور و شهرداری در اعمال محدودیت های هفته پیش صمیمانه سپاسگزارم و این محدویت ها در سطح شهرستان ادامه داشته باشد و افراد متخلف جریمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگان در وضعیت نارنجی است/ برگزاری مراسم عروسی و عزا ممنوع شد

کنگان در وضعیت نارنجی است/ برگزاری مراسم عروسی و عزا ممنوع شد