مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 15:252020-11-18سياسي

تصویب طرح جامع گردشگری ارگ بم را پیگیری می کنیم


استاندار کرمان از پیگیری تصویب طرح جامع گردشگری ارگ بم خبر داد و گفت: این ارگ تاریخی جزیی از هویت فرهنگی ایرانی ها است و حمایت های لازم از آثار فرهنگی را انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در سفر به شهرستانهای شرقی استان و پس از بازدید از ارگ تاریخی بم گفت: برای بررسی مشکلات دقیق شهرستان ها با فرمانداران و تعدادی از مدیران جلسه خواهیم داشت و امروز کلیاتی از شهرستان ها را بررسی کردیم.

وی با اشاره به آغاز طرح لایروبی رودخانه های شهرستان ریگان، از دیگر مسائل مورد بررسی سفر امروز خود را مباحث امنیتی شرق استان عنوان کرد و گفت: طرحی برای پوشش امنیتی جنوب شرق کشور داریم که به خرده ناامنی ها پایان می دهد.

استاندار کرمان همچنین به پیگیری های معاونت عمرانی استانداری برای تأمین اعتبار نورپردازی ارگ تاریخی بم از اعتبارات ملی و استانی اشاره کرد و بیان داشت: اقدامات اولیه برای طرح جامع گردشگری ارگ بم و اطراف آن از سوی فرمانداری انجام شده و ما حمایت از آثار فرهنگی را که مسائل هویتی ما هستند را انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح جامع گردشگری ارگ بم را پیگیری می کنیم

تصویب طرح جامع گردشگری ارگ بم را پیگیری می کنیم