مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-18اجتماعي

5 اثر نفر در اثر گازگرفتگی در اصفهان جان باختند/مصدومیت 24 نفر


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از اول سال تاکنون به علت استفاده از بخاری های بدون دودکش و غیراستاندارد، 24 نفر مصدوم شده و پنج نفر بر اثر گازگزفتگی جان باختند.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خطر گازگرفتگی در روزهای سرد سال اظهار داشت: از اول سال تاکنون در اصفهان به علت استفاده از بخاری های بدون دودکش و غیراستاندارد، 24 نفر مصدوم شده و پنج نفر به علت گازگرفتگی جان باختند.

وی افزود: عمده ترین علت گازگرفتگی در اصفهان، استفاده از بخاری ها و آبگرمکن های بدون دودکش بوده است که توصیه می شود مردم از وسایل استاندارد گازسوز استفاده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استاداری اصفهان با بیان اینکه شومینه از جمله وسایلی است که بیشتر از سایر وسایل گرمایشی می تواند حادثه ساز شود، تصریح کرد: این وسیله علاوه بر اینکه گرمای زیادی را به هدر می دهد، مقدار بیشتری گاز را نیز وارد منزل می کند و جنبه تزییناتی این وسیله بیشتر از قدرت گرمایشی آن است.

ضرورت استفاده از پکیج فن دار وی در مورد استفاده از پکیج در منزل گفت: بهتر است از انواع فن دار پکیج استفاده شود تا آلاینده ها به خارج از اتاق هدایت شود، پکیج و آبگرمکن دیواری مقدار زیادی اکسیژن مصرف می کند و بهتر است این وسیله ها در خارج از محیط منزل مثل بالکن یا محلی که مستقیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 اثر نفر در اثر گازگرفتگی در اصفهان جان باختند/مصدومیت 24 نفر

5 اثر نفر در اثر گازگرفتگی در اصفهان جان باختند/مصدومیت 24 نفر