مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-18دانش

تحویل پساب خام آبفا استان به دانشگاه آزاد اصفهان


تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی و تحقیقاتی و قرارداد تحویل پساب خام آب و فاضلاب استان اصفهان میان این شرکت و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان منعقد شد.

- ایسنا/اصفهان تفاهم نامه همکاری های مشترک علمی و تحقیقاتی و قرارداد تحویل پساب خام آب و فاضلاب استان اصفهان میان این شرکت و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان منعقد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در خصوص این تفاهم نامه اظهار کرد: این تفاهم نامه می تواند آغازی بر یک اتفاق مفید مابین دانشگاه آزاد اسلامی و متولیان امور آب استان باشد و فرصتی برای بکارگیری ظرفیت های علمی و پژوهشی موجود در دانشگاه برای مجموعه آبفای استان و همچنین حضور پژوهشگران دانشگاهی و دانشجویان و کسب تجربه عینی در حوزه های فعالیت آب و فاضلاب است.

پیام نجفی گفت: زمینه های همکاری بسیاری میان دو مجموعه وجود دارد که رونق بخشیدن و بهره برداری حداکثری از برنامه علمی آب و برداشتن گام های موثر در خصوص حل بحران آب در کشور از جمله آنها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اصفهان، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سامانه برنامه علمی آب که دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان متولی و مجری آن است، حدود 370 موضوع مختلف در خصوص مباحث آب مطرح و بارگذاری شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل پساب خام آبفا استان به دانشگاه آزاد اصفهان

تحویل پساب خام آبفا استان به دانشگاه آزاد اصفهان