مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-18ورزشي

حاج صفی: اسکوچیچ از لحاظ فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احسان حاج صفی بازیکن تیم فوتبال تراکتور و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: - کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط اردو های تدارکاتی توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احسان حاج صفی بازیکن تیم فوتبال تراکتور و کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: قبل از هر چیز از طرف خودم و تمامی بازیکنان تیم ملی کشورمان به خانواده مرحوم محمود یاوری و جامعه ورزش ایران درگذشت این مربی بزرگ فوتبال کشورمان را تسلیت می گویم.

او گفت: بازی با ازبکستان مسابقه بسیار خوبی بود.

آن ها تیم بسیار خوبی داشتند، اما خدا را شکر ما هم توانستیم در این دیدار، بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم و این تیم را شکست دهیم.

حاج صفی درباره اردوی بوسنی نیز عنوان کرد: از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که در این شرایط سخت توانستند بازی خوبی را مقابل تیم فوتبال بوسنی برای ما فراهم کنند.

تیم فوتبال بوسنی یکی از تیم های خوب فوتبال اروپا است و تقریبا تمام بازیکنان آن در تیم های خوب لیگ های اروپایی بازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج صفی: اسکوچیچ از لحاظ فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است

حاج صفی: اسکوچیچ از لحاظ فنی و اخلاقی مربی بسیار خوبی است