مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-18بين الملل

جرمی کوربین مجددا به حزب کارگر بازگشت


جرمی کوربین که سابقا رهبر حزب کارگر انگلیس بوده و چندی پیش عضویتش در آن از بابت کم اهمیت شمردن یک گزارش حزب درباره یهودستیزی در حزب در زمان رهبری وی معلق شد، - جرمی کوربین که سابقا رهبر حزب کارگر انگلیس بوده و چندی پیش عضویتش در آن از بابت کم اهمیت شمردن یک گزارش حزب درباره یهودستیزی در حزب در زمان رهبری وی معلق شد، مجددا عضویتش برقرار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، محرک اصلی معلق شدن کوربین در حزب کارگر بیانیه ای از جانب وی بود که در آن او نتایج کلی گزارش مذکور که از سوی کمیسیون برابری و حقوق بشر منتشر شد را رد کرده و گفته بود، این مشکل به شکل چشمگیری به دلایل سیاسی از سوی مخالفان و رسانه ها مورد مبالغه قرار گرفته است.

کر استارمر، رهبر فعلی حزب کارگر تلاش داشته به شکل آرام از دوران کوربین و گرایش به چپ تندرو در ضمن تلاشهایش برای افزایش شانس حزب در انتخابات بعد از چهار شکست پی در پی انتخاباتی از سال 2010 فاصله بگیرد.

استارمر در توییتر نوشت: می دانم که این یک روز دردناک دیگر برای جامعه یهودیان و آن دسته از اعضای حزب کارگر که به سختی برای مقابله با یهودستیزی جنگیده اند، است.

او ادامه داد: من شدیدا در عزمم برای تبدیل حزب کارگر به مکانی امن برای افراد یهودی قاطع هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرمی کوربین مجددا به حزب کارگر بازگشت

جرمی کوربین مجددا به حزب کارگر بازگشت