مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-18اجتماعي

اهدای 27 تبلت به دانش آموزان گلباف توسط خیر مقیم هلند


خیر اهل گلباف کرمان و مقیم هلند در اقدامی خداپسندانه 27 تبلت را با صرف بیش از 100 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند و مستعد این بخش هدیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حامد اسور با اشاره به اهدای 27 تبلت به دانش آموزان منطقه گلباف اظهار کرد: این اقدام توسط فرد خیری به نام رضا حسین زاده که اهل این بخش و ساکن هلند است، انجام شده است.

رییس آموزش و پرورش گلباف افزود: بعد از اعلام این فرد خیر به منظور خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند مستعد، 27 دانش آموز با شرایط خواسته شده در گلباف به وی معرفی شدند.

اسور ادامه داد: این خیر اهل گلباف با صرف 100 میلیون تومان تعداد 27 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند و مستعد این منطقه خریداری کرد.

وی شمار دانش آموزان گلباف را 2 هزار و 270 نفر اعلام و تصریح کرد: 965 دانش آموز این منطقه از نعمت تلفن همراه هوشمند بی بهره هستند.

حسین زاده خیر گلبافی ساکن هلند نیز با بیان اینکه 38 سال قبل از این منطقه به اروپا مهاجرت کرده است، گفت: در چند سال اخیر تصمیم به انجام کار خیر در محل تولدم گرفته ام.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا تصمیم به اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند گرفتم و در این راستا با کمک مسؤولان آموزش و پرورش این منطقه موفق به شناسایی دانش آموزان مستعد و نیازمند شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 27 تبلت به دانش آموزان گلباف توسط خیر مقیم هلند

اهدای 27 تبلت به دانش آموزان گلباف توسط خیر مقیم هلند