مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 05:052020-11-18سياسي

86 میلیارد تومان کمک مومنانه انجام شد/ ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا 25 آبان سال جاری، بیش از 86 میلیارد تومان کمک مؤمنانه توسط سپاه امام صادق علیه السلام توزیع شده است.

- بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا 25 آبان سال جاری، بیش از 86 میلیارد تومان کمک مؤمنانه توسط سپاه امام صادق علیه السلام توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی رزمجو صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 42 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت هرچه ما به جلو می رویم بیش از گذشته به دوراندیشی امام خمینی (ره) در تشکیل ارتش ده ها میلیونی پی می بریم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج افزود: بسیج نقش آفرین قشر در دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و دفاعی است که تا به امروز کارنامه درخشان و قابل قبولی در همه این عرصه ها داشته است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بسیج، بارهای سنگین انقلاب اسلامی را از آغاز تشکیل تاکنون بر عهده گرفته است و ما قادر نیستیم تمام اقدامات و زحمات بسیجیان را در یک هفته به مردم معرفی کنیم اما لازم است تلاش کنیم تا در این هفته، بسیج و اقدامات آن بیش از گذشته به جامعه معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 میلیارد تومان کمک مومنانه انجام شد/ ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر

86 میلیارد تومان کمک مومنانه انجام شد/ ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر