مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 21:402020-11-17اقتصادي

کاهش درآمدهای ثابت و افزایش هزینه شهرداری ها با گسترش همه گیری کووید19


هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به تاثیر همه گیری کروناویروس بر عملکرد و درآمدزایی شهرداری ها، گفت: شیوع این بیماری عالمگیر نوظهور منجر به کاهش درآمدهای ثابت و افزایش هزینه ها در شهرداری ها و از جمله شهرداری های این استان شده است.

- ایسنا/سمنان هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به تاثیر همه گیری کروناویروس بر عملکرد و درآمدزایی شهرداری ها، گفت: شیوع این بیماری عالمگیر نوظهور منجر به کاهش درآمدهای ثابت و افزایش هزینه ها در شهرداری ها و از جمله شهرداری های این استان شده است.

منوچهر فخری در نشست ساماندهی مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری در شهرداری ها اظهار کرد: متاسفانه در اثر مشکلات ناشی از شیوع کروناویروس، شهرداری ها با مشکل کمبود منابع، کاهش درآمدهای ثابت و افزایش هزینه ها و متعاقب آن با کمبود نیروی انسانی برای ارائه خدمات به شهروندان مواجه هستند.

وی بر لزوم همکاری بیشتر مسکن و شهرسازی و دیگر دستگاه ها با شهرداری ها تاکید و خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع و منظم اعتبار و حقوق های معوق از محل واگذاری 10 درصد زمین توسط راه و شهرسازی، می تواند تاثیر شایانی در تقویت مباحث مالی شهرداری ها و بهبود خدمات شهری و در نهایت افزایش رضایتمندی عمومی شهروندان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش درآمدهای ثابت و افزایش هزینه شهرداری ها با گسترش همه گیری کووید19

کاهش درآمدهای ثابت و افزایش هزینه شهرداری ها با گسترش همه گیری کووید19