مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-17سياسي

بازداشت خلبان قلابی با ادعای خلبانی برای مسئولان عالی کشور!


بازداشت خلبان قلابی با ادعای خلبانی برای مسئولان عالی کشور! دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت متهم مدعی خلبانی خبر داد و گفت: فردی هفته گذشته با لباس خلبانی و نشان رسمی متعلق به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و اسپری اشک آور و شوکر و بی‌سیم به همراه چهار محافظ و خودروهای مدل بالای بنز و تویوتا به دادسرای فردیس به منظور تودیع وثیقه متهم دیگری مراجعه می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دادگستری البرز، دادستان عمومی و انقلاب فردیس حسین ناصر خاکی بیان کرد: «رسول.

د» با نام مستعار بابک با ارائه اوراق و اسنادی مدعی می شود که خلبان شخصی مسئولان عالی نظام است که این ادعا مورد تردید دادستان و یکی از قضات این مجموعه قرار گرفته و پس از دریافت این گزارش، دستور دادستانی فردیس به منظور بررسی اسناد ارائه شده و صحت ادعای این فرد صادر شد.

وی افزود: طبق بررسی‌ها و استعلامات انجام شده توسط دستگاه‌های اطلاعاتی، مشخص شد اسناد هویتی ارائه شده توسط این فرد جعلی است و وی بدون داشتن سابقه خلبانی با غصب عنوان و اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی و جعل کارت خلبانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «ایران ایر» فعالیت‌های مجرمانه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت خلبان قلابی با ادعای خلبانی برای مسئولان عالی کشور!

بازداشت خلبان قلابی با ادعای خلبانی برای مسئولان عالی کشور!