مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-17پزشكي

شهروندان شیرازی نگران تدفین اموات کرونایی نباشند


رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شیراز با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های مناسب و تجهیزات لازم در آرامستان بهشت احمدی، به شهروندان اطمینان داد که هیچگونه تردید و نگرانی در خصوص تدفین اموات خود نداشته باشند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شیراز با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های مناسب و تجهیزات لازم در آرامستان بهشت احمدی، به شهروندان اطمینان داد که هیچگونه تردید و نگرانی در خصوص تدفین اموات خود نداشته باشند.

علی پارسازاد سه شنبه 27 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مشکلات و دشواری های موجود در فرآیند دفن فوت شدگان بیماری کرونا، گفت: محل دفن اموات مبتلا به کرونا طبق دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی، آرامستان بهشت احمدی و مرجع ذیصلاح صدور مجوز برای دفن در سایر آرامستان ها دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

او با بیان اینکه آرامستان بهشت احمدی شیراز دارای زیرساخت های لازم به لحاظ فنی و بهداشتی است، گفت: امکانات مورد نیاز و مناسب در این آرامستان فراهم شده و به شکل رایگان در اختیار عموم مردم است.

پارسازاد خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت آرامستان ها حداکثر تلاش خود را برای کاهش آلام و کسب رضایت شهروندان به کار گرفته و با تمام قوا به دنبال تسریع امور و رفع مشکلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان شیرازی نگران تدفین اموات کرونایی نباشند

شهروندان شیرازی نگران تدفین اموات کرونایی نباشند