مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-17اقتصادي

آخرین وضعیت پیشرفت طرح توسعه حرم مطهر حسینی


رییس ستاد بازسازی عتبات کربلا آخرین وضعیت توسعه حرم مطهر حسینی را تشریح کرد و از پیشرفت 68 درصدی عملیات اجرای سازه های بنای صحن حضرت زینب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا بنی اسدی راد در تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح توسعه حرم مطهر حسینی گفت: با همت عوامل اجرایی و کمک های ناذران، عملیات اجرایی فاز نخست طرح توسعه حرم مطهر حسینی، مزین بنام صحن حضرت زینب (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه میزان پیشرفت کلی این طرح به 25 درصد رسیده است، افزود: در حال حاضر اجرای سازه بتنی این پروژه حدود 68درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بخش هایی از ساختمان نیز عملیات سفت کاری در حال اتمام است.

بنی اسدی راد گفت: با توجه به وضعیت به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها، در حال حاضر حدود 200 نفر از مهندسان و استادکاران ایرانی با رعایت شدیدترین تدابیر بهداشتی و زیر نظر گروه های HSE مشغول به کار هستند که این رقم پیش از اعمال محدودیت ها در حدود یکهزار نفر بود.

وی با بیان اینکه طرح جامع توسعه حرم مطهر سیدالشهدا (ع) به مساحت 38هکتار در چهار مرحله اجرا خواهد شد اظهار کرد: این طرح که پیرامون حرم مطهر امام حسین (ع) و حرم حضرت عباس (ع) و فضای بین الحرمین احداث می شود، دارای سه صحن اصلی شامل صحن امام حسین (ع)، صحن حضرت زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پیشرفت طرح توسعه حرم مطهر حسینی

آخرین وضعیت پیشرفت طرح توسعه حرم مطهر حسینی